Friday, July 7, 2023

දකින ඔබ සැමගේ අවධානය පිණිසයි. 'අපේ ආච්චිලගෙ සීයලගෙ කාලෙ' නැත්නම් 1900 විතර වෙනකොට භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේ වදාළ පිරිසුදු බුද්ධ දේශණා ලෝකෙ කොහෙවත් එළිපිට තිබුණේ නෑ!!! ඒ අහිංසක මිනිස්සු අහල කියවලා දැනගෙන හිටියේ පිරිසුදු බුද්ධ දේශණා වැළලිලා ගිහිල්ල, වළලලා දාල, ඒ වෙණුවට වෙන වෙන අය දෙසාපු වන්දනා - පූජා - ගොං කතා - කුණුහරුප කතා ගොඩක් විතරයි!!! ඉතිං ඒ කාලෙ ඉඳලා පැවතගෙන ආපු මහා සංඝලා - පොඩි සංඝලා - වර්තමාන සංඝලා විතරක් නෙවෙයි, ධර්මයට බැහැල හිටපු - ඉන්න ලොකු පොඩි නෝනා මහත්තුරු බහුතරයකුත් සත්‍ය ශ්‍රී සද්ධර්මය දන්න අය නෙවෙයි!!! !!! !!! ඉතිං ඒ අයගෙන් ධර්මය අහල කියවලා දැනගන්න වෙච්ච ඔහෙලත් ඇත්තටම නම් එමම තමයි!!! ඔහෙල නිකමට හරි මේ ජීවිතයෙන් පස්සෙත් ඔහෙලට ආයි මනුස්ස ජීවිත හරි නැත්නම් මීටත් වඩා සැපවත් දෙවි ජීවිත හරි ලැබෙයි කියලා හිතං ඉන්නවා නම්, එහෙම නැත්නම් මැරුණම ඔක්කොම ඉවරවෙයි කියලා හිතං ඉන්නවා නම්, එහෙමත් නැත්නම් පියවරෙන් පියවර ධර්මය අවබෝධ කරගනිමින්.. හිත දියුණු කරමින්.. සසරෙ සැරි සරාගෙන සැරි සරාගෙන ගිහිං පස්සෙ කාලෙක නිවන් සැප ලබන්න හම්බවෙයි කියලා හිතං ඉන්නවා නම්, කොටින්ම 'හිතක්' - 'හිත දියුණු කිරීමක්' - 'උඩු හිතක්' - 'යටි හිතක්' ගැන කතා කරනවා නම්, ඔහෙලත් භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේ ඇත්තටම වදාළ කරුණු කාරණා (ධර්මය) දන්න අය නෙවෙයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මොකද ඔහෙල කාටවත් තම තමන් ආස විදියට.. තම තමන් කැමති විදියට.. 'සංසාරෙ යන්න' කොහෙත්ම පුළුවන් කමක් නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! ඔහෙල කවුරුවත් අහලවත් නැති, දන්නෙවත් නැති, හිතන්නෙ වත් නැති, ඔහෙලව ගහගෙන ගිහිං අපාගතවෙන සිද්ධියක් තමයි ඔහෙල හැමෝගෙම සංසාර පැවැත්මවල් වල තියෙන්නෙ!!! !!! !!! එතකොට මේ ඇඟවල් වල 'හිත' කියල එකකුත් නෑ!!! !!! !!! 😄😁 මේවයි තියෙන්නෙ 'වේදනා - සංඥා - චේතනා - ඵස්ස - මනසිකාර' කියලා ක්‍රියාකාරීත්වයක් විතරයි!!! ඒකට සත්වයෙක්ගේ 'මානසික ක්‍රියාවලිය' කියලා කියනවා!!! 'හිත' කියන්නෙ අන්න ඒ ක්‍රියාවලියට 'එවෙලෙ අරමුණු වෙන' ඇහෙන - පේන - දැනෙන - හිතෙන - මතක්වෙන - ඒ අනුව තව තව දේවල් හිතෙන / කියවෙන / කෙරෙන මොන මොනව හරි එක්කම ඇඟේ භෞතික - රසායනික ක්‍රියාකාරීත්වයත් වෙනස්වෙන ගොඩක් සංකීර්ණ කතන්දරයක් හඳුන්වන්න පාවිච්චි කරල තියන 'නම' / 'නමක්' විතරයි!!! !!! !!! 😁😁 Computer / Robotics වළින් උදාහරණයක් දුන්නොත් 'හිත' කියන එකත් ඒ computer / robot වල run වෙන program එකේ එවෙලෙ (at any given moment) process වෙන / run වෙන point එක.. 'Control' එක වගේ තමයි!!! !!! !!! 😊😊 ඉතිං ඔහෙල වගේ තමන්ගෙ ජීවිතයේ ඇත්ත කතාව ගැන මොකුත් නොදන්න බුද්ධාගමේ නැත්නම් බෞද්ධ කියන අයත් ඇතුළුව මේ ලෝකෙ තියන තරමක් ආගම්වල උදවිය ගැනයි.. ඔහෙලගෙ නායකයො ගැනයි.. ඔහෙලගෙ අනුගාමිකයො ගැනයි.. ඔක්කොමල ගැන, "පොල්ලක් අල්ලගෙන පේලියට යන අන්ධයෝ රැළක් වගෙයි!!" කියලා, භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේ කෙළින්ම කියල තියනවා!!! මොකද, කොහෙද යන්නෙ?? අන්තිමට තමන්ට මොකද්ද වෙන්නෙ?? කියලා ඉස්සරහින්ම යන එකා (leader) දන්නෙත් නෑ!!! !!! !!! මැද්දෙන් යන එවුන් දන්නෙත් නෑ!!! !!! !!! අන්තිමටම යන එකා දන්නෙත් නෑ!!! !!! !!! ඔන්න ඔහේ යනවා විතරයි!!! ඒකෙන් ඉතිං මේ ලෝකෙ තනිකරම පිස්සන් කොටුවක් වගෙයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! ඔන්න ඔතනදි මට වුණේ 'පිස්සො රැළක් මැද්දේ පිස්සු නැති එකෙක් හිටියොත් ඌ පිස්සා වෙන එක' තමයි!!! !!! !!! 😄😄 😅 හැබැයි මට ඒකෙ කිසි අවුළක් නෑ!!! 😊 😌😌 එතකොට 'මේ යුගයට' ආයිම පිරිසුදු බුද්ධ දේශණා එළියට ඇදල අරගෙන හදල දුන්නේ අපේ හාමුදුරුවෝ, පින්වත් කිරිබත්ගොඩ ඥාණානන්ද ස්වාමින්වහන්සේ තමයි!!! !!! !!! ඉතිං ඒ කාලෙ උන්වහන්සේ 'පිස්සෙක්' උනා!!! 😁 දැන් මේ මං!!! 😁😁 හැබැයි දැන් දැන් මට අපේ හාමුදුරුවොන්ගෙත් 'පිස්සු හොඳ වෙලා' දැන් උන්වහන්සේටත් මාව 'පිස්සෙක්' වගේ පේන තත්වෙට පත්වෙලා ද?? කියලත් සැකයි!!! හරි දුකයි. 😥 මොකද උන්වහන්සේ මා ගැනත් බලාගෙන ලොකු වෙනසකට මුළපුරයි කියලා හිතාගෙන යවපු ළිපියට අද වෙනකම් කිසි ප්‍රතිචාරයක් නෑ!!! 😔😔 මට 'හේතුව' හොඳටම පැහැදිළියි!!! 😌😌 උන්වහන්සේ ධර්මය අවබෝධ කරගත්තෙත් භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේ වදාළ දේශණා වළින්!!! මං ධර්මය අවබෝධ කරගත්තේ ඒ උන්වහන්සේ සිංහලෙන් තෝරලා දුන්නු බුද්ධ දේශණා වලින්ම තමයි!!! ඒත් ධර්මය කියන්නෙ තනිකරම 'පච්චත්තන් වේදිතබ්බෝ විඥ්ඥුහි' (තම තමන්ගෙ ප්‍රඥාව - හැකියාව අනුව අවබෝධ වෙන) දෙයක් නිසා උන්වහන්සේ එතනදි මේ 'සංසාර පැවැත්මක්' කියල වෙන්නේ පංච උපාදානස්කන්ධයක පැවැත්මක් විතරයි. ඒක නවත්තගන්න බැරිවෙච්ච හේතුව.. නැත්නම් දෙවි මිනිසුන්ට වෙච්ච ලොකුම වැරැද්ද.. සක්ඛාය දිට්ඨියයි. ඒ ඇරෙන්න සත්වයන් හැමෝම අනිත්‍යයි / තාවකාලිකයි. කියන ටික නම් හරියටම අල්ලගෙන තිබුණා!!! නමුත් මං උන්වහන්සේට වඩා ගොඩාක් දුර ගියා!!! !!! !!! මං කෙළින්ම ස්වභාවධර්මයේ ඇත්ත technical කතාව 'Master' කළා!!! !!! !!! ☺️ එහෙම කරන්න පුළුවන් මං වගේ අය ලේසියෙන් හැදෙන්නෙ / ඉපදෙන්නෙත් නෑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ඒක භාග්‍යවතුන්වහන්සේම කියල තියනවා!!! !!! !!! එතකොට අන්න එහෙම ස්වභාවධර්මයේ ඇත්ත technical කතාව ඒ ළෙසටම අල්ලගත්ත කෙනෙකුටම හැරෙන්න, * භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේ 'සංසාර ඕඝය' හැටියට දක්වපු සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට කොහෙත්ම ඔරොත්තු නොදෙන බාහිර බලපෑම් තොගය ගැන මොකුත්ම අල්ලගන්න - දැනගන්න විදියක් නෑ!!! !!! !!! * ඒ සංසාර ඕඝයේ බලපෑමට අහුවුණ සංසාර පැවැත්මක් නවත්තගන්න - ඒ පැවැත්මෙන් ගැළවෙන්න තියන අමාරුකම.. 'අනාත්මයි' (තමන්ට control නෑ / තමන්ට ඕනෙ ඕනෙ විදියට කරන්න බෑ / තමන්ට ඕනෙ ඕනෙ විදියට කරල හරියන්නෙ නෑ) කියන එක.. කොහෙත්ම අල්ලගන්න - දැනගන්න විදියක් නෑ!!! !!! !!! * ඒ නිසාම සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ට ජීවමාන සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමකගේ උපකාරය නැතුව සතර සතිපට්ඨාණය වඩලා.. ආර්යෂ්ඨාංගික මාර්ගය වඩලා.. සප්ත බෝජ්ජංග ධර්ම වඩලා.. සත්තිස් බෝධිපාක්ෂික ධර්ම වඩලා.. සංසාර පැවැත්මකින් ගැළවෙන එක කරගන්න බෑ කියල අල්ලගන්න - දැනගන්න විදියකුත් නෑ!!! !!! !!! * ජීවමාන සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක් ලෝකෙ වැඩ සිටින කාලෙට අපාය ලෝක හිස්වෙවී දිව්‍යලෝක පිරෙනවා. නැති කාලෙට දිව්‍යලෝක හිස්වෙවී අපාය ලෝක පිරෙනවා කිව්වම... ඒ සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක් බුද්ධත්වයට පත්වෙනකොට 'දස සහස්සී ලෝක ධාතුවක්' කම්පා වෙනවා නැත්නම් සක්වළවල් 1,000¹°ක් හෙල්ලිලා හෙල්ලිලා යනවා කිව්වම... එහෙම වෙන්න ඒ සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේට කොච්චර බලවත් (පුණ්‍ය)ශක්තියක් තියනවද?? කියන එක අල්ලගන්න - දැනගන්න විදියකුත් නෑ!!! !!! !!! * ඒ සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමකගෙන් 'නොමිලේම' ලැබෙන පුණ්‍යශක්තිය නැති කාලෙක සංසාර පැවැත්මකින් ගැළවෙන්න නම් තමන්ට මහා විශාල පුණ්‍යශක්තියක් තියෙන්නම ඕනෙ බව... නැත්නම් තියන කෙනෙක් ගෙන් 'රැස්කරගන්නම' වෙන බව... අල්ලගන්න - දැනගන්න විදියකුත් නෑ!!! !!! !!! * සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක් නැතිකොට ඊළඟට වැඩිම පුණ්‍යශක්තියක් තියෙන්නෙ කාටද?? කොයිවගේ අයටද?? කියල අල්ලගන්න - දැනගන්න විදියකුත් නෑ!!! !!! !!! * ඒ පුණ්‍යශක්තියේ පදනම මොකද්ද?? ඒ පුණ්‍යශක්තිය හැදෙන්නෙ කොහොමද?? එහෙම පුණ්‍යශක්තියක් තියන කෙනෙක්ගෙන් තමන්ට අවශ්‍ය පුණ්‍යශක්තිය 'රැස්කරගන්න' පුළුවන් කොහොමද?? ඒ මොකක්වත් අල්ලගන්න - දැනගන්න විදියකුත් නෑ!!! !!! !!! ඇත්තටම නම් 'වින් - නාම' / Elec - Mag technical කතාව නොදන්න කාටවත් ඔය දේවල් මොකුත්ම අල්ලගන්න - දැනගන්න විදියක් නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😁😄 හැබැයි ඒ උනාට කියල දෙන්න - තේරුම් කරන්න හැදුවොත්, "කොහෙද යන පිස්සෙක්!! ඔලුව නරක්වෙච්ච එකෙක්!! මොළේ හොඳ නැති එකෙක්!! බොරුකාරයෙක්!! නන්නත්තාර වෙච්ච එකෙක්!!" කිය කියා හිතනවා!!! !!! !!! 😂😂 අනිවාර්යයෙන්ම හිතනවා!!! !!! !!! 😂😂 😅 අපේ හාමුදුරුවොන්ට වෙන්න ඇත්තෙත් ඒකයි!!! !!! !!! ඔහෙල හැමෝටම උනෙත් ඒකම තමයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😑😑😑 හැබැයි ඔහෙල හැමෝම ඉතා හොඳින් දැනගන්න!!! තම තමන්ට මාව පිස්සෙක් / මොළේ අමාරු කාරයෙක් මොකෙක්හරි හැටියට පෙනුණේ තමන්ගෙම අවාසනාවට - තම තමන්ගෙ පින් මදි කමට තමයි!!! !!! !!! ලෝකස්වභාවය අනුව ඒක වෙන්නෙත් ඒ විදියටමයි!!! !!! !!! (මට හිත නිදහසේ මේ වැඩේ දිගටම කරගන යන්න ලැබුණොත් මං ඒක වෙන විදියත් පෙන්නනවා!!!) ස්වභාවයෙන්ම මාව හරියට - නිවැරදිව පෙනුණොත් ඒ පේන්නෙ උපතින්ම සෑහෙන ලොකු පුණ්‍යශක්තියක් තියන උදවියට විතරයි!!! !!! !!! ඒත් එහෙම පින්වත් උදවිය හරි අඩුයි!!! !!! !!! අනික ඒ මුළින් හරියට පෙනිච්ච උදවියට උනත් ඒ පෙනිච්ච විදිය දිගටම ඒ විදියටම ආරක්ෂා වෙලා තියෙන්නත් අප්‍රමාණ පුණ්‍යශක්තියක් අනිවාර්යයෙන්ම තිබිය යුතුයි!!! !!! !!! එක්කෝ මගෙන්ම continuously රැස්කරගනිමින් සිටිය යුතුයි!!! !!! !!! නැත්නම් පොඩ්ඩ ගැස්සිච්ච ගමන් කණපිට හැරෙනවා!!! !!! !!! ඔන්න ඔය ස්වභාවධර්මයේ කතන්දරය මට වෙනස් කරන්න බෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මට ඒ ස්වභාවධර්මයේ කතන්දරය යටපත් කරගෙන / ස්වභාවධර්මය override කරගෙන ගිහිං පටන්ගත්ත කාලෙම ඔහෙල මහා පිරිසකට වැඩක් වෙන්න.. ඊළඟට මේ වැඩේ ගැන ලෝකෙ පුරාම පැතිරිලා ගිහිං මුළු ලෝකෙම මිනිස්සුන්ට වැඩක් වෙන්න.. මේ වැඩෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනය ලැබෙන විදියට කරන්න තිබුණු හැකියාව මට perfect match එකක් set නොවෙච්ච එකෙන් එහෙම්පිටින්ම නැතිවෙලා ගියා!!! !!! !!! 😞😞 😥 ඒ ඇරෙන්න මම නම් මෙහෙම වැඩක් කෙරෙන්න නම් අනිවාර්යයෙන්ම පිටිපස්සෙන් සිටිය යුතු දීර්ඝායුෂ තියන දෙවි පිරිසකගේත් උත්සාහය - කැපවීමත් ඇතුව මේ වැඩේ වෙණුවෙන්ම බර කාලයක් තිස්සෙ කෙරිල තියන සංසාර පැවැත්මකින් හැදිල තියන කෙනෙක්!!! !!! !!! 😌😌😌 ඔහෙලට මාව කොච්චර upset විදියට පෙණුනත් වෙන මොකුත්ම හිතන්න තරම් බුද්ධි මට්ටමක් නැත්නම් අඩුම ගානේ මං මෙච්චර ධර්මය දැනගෙන බුදුහාමුදුරුවොන්ගෙ නම විකුණ විකුණ.. (ගොං)සංඝලාට බැන බැන.. උන්දලගෙ 'මහා පිංකං' නැත්නම් අමු ගොං වැඩ - අමු කුණුහරුප වැඩ වලට කැපිල්ල දදා.. ධර්මය කිය කියා බොරු බේගල් වපුර වපුර.. විහිං කෙළවගනීද??? කියල වත් හිතන්න තිබුණා. ආර්ය උපවාදය.. ධර්මය විකෘති කිරීම.. පිණට නිගා කිරීම.. මිනිස්සු මුළා කිරීම.. සේරම තනිකරම පව්!!! !!! !!! මටෙයි කියල ඒවයි කීසීම වෙනසක් නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මං ඒවා කළොත් මට අනිවා කන්න වෙනවා!!! !!! !!! හැබැයි මං එහෙම 'ඉල්ලං කන්න' මෝඩ හරකෙක් නෙවෙයි!!! !!! !!! මං ඒ හැමදේම කිව්වේ - කළේ මං ලෝක ධර්මතාවයට අනුව නිවැරදි නිසයි!!! !!! !!! මං ධර්මාණුකූලව නිවැරදි නිසයි!!! !!! !!! මොකද මං දැන් මුළු විශ්වයම අවබෝධ කරගත්තු, භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේ කියාපු සංසාර පැවැත්මේ තියන භයානක කම - බරපතළ කම ඒ විදියටම දකින, ඒ පැවැත්මට අහුවෙලා ඉන්න එවුන් ඒකෙන් ගලවන්න තියන අමාරුවත් අත්දකින, ඔහෙලත් ඇතුළුව මේ මුළු ලෝකෙම ඉන්න මිනිස්සු කියන එවුන් ඔක්කොටම වෙන්න යන දේත් පැහැදිළිවම 'පේන' කෙනෙක්!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! භාග්‍යවත් සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක් නිකං ආවට ගියාට එක වචනයක් වත් නොකියන බව හොඳටම දන්න නිසා මං උන්වහන්සේ ඇයි සීලයට - ඉන්ද්‍රිය සංවරයට ලොකූ තැනක්.. ලොකුම ලොකූ තැනක් දීල තියෙන්නෙ?? කියලා හිතාගන්න බැරුව නම් සෑහෙන ප්‍රශ්නෙක හිටියා!!! මං හිතුවෙම මට අහුවෙච්ච නැති තව දේවල් ඇති කියලයි!!! !!! !!! නැත්නම් පස්පව් - දස අකුසල් කෙරෙන ඒවා වැළකෙන / අඩුවෙන එක ඇරෙන්න ඒ කෙහෙල්මල් වළින් වෙන මහ දෙයක් නොවෙන බව මං හොඳටම දැනගෙන හිටියා!!! !!! !!! 'ධර්මය පරිපූර්ණවම අවබෝධ උනත් වෙන්නෙ කට කපල බුදියගත්තම වෙන දේම තමයි!!! 😄😄 ඒ නිසා සාමාන්‍ය දෙවි - මිනිස්සු කාටවත් ධර්මය අවබෝධ කරගත්ත පළියට සංසාර පැවැත්මෙන් ගැළවීමක් නෑ!!! ඒ ගළවලා දාන එක කරල දෙන්න ඕනෙ සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක්ම තමයි!!!' කියල මට හොඳටම තේරිලා තිබුණා!!! !!! !!! පස්සෙ ඉතිං භාග්‍යවතුන්වහන්සේ ඒ සීලයටයි - ඉන්ද්‍රිය සංවරයටයි එච්චර තැනක් දීල තියෙන්නෙ උන්වහන්සේට ඒ ඒ සත්වයන්ව ගළවලා දාන්න අවශ්‍ය පසුබිම හදාගන්න - තහවුරු කරගන්නයි කියලා තේරුණාම, මට මගේ අවබෝධයත් 100%+++ Perfect බව තේරුණා!!! !!! !!! තව නම් වෙන අල්ලගන්න - හොයන්න - දැනගන්න මොකුත්ම නෑ!!! !!! !!! කියලම තේරුණා. 😌😌 දැන් ඉතිං මට ඔහෙලත් ඇතුළුව 'මිනිස්සු' කියන එවුන් ඔක්කොටම වෙන්න යන දේත් බුදු sure!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! අනිවා කෙළවෙනවා!!! !!! !!! 😑😑 හැබැයි ඒ කෙළවෙනවා කිව්වෙ / කියන්නෙ මං ඔහෙලට කෙළවනවා... නැත්නම් මං ඔහෙලට කෙළවෙනකම් බලං ඉන්නවා... ඒත් නැත්නම් මං ඔහෙලගෙ කෙළවීම බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්නවා... කියල එහෙම නෙවෙයි!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😕 භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේ වදාළ සත්‍ය ශ්‍රී සද්ධර්මය නොදන්න සමහරු එහෙමත් හිතං ඉන්නවා!!! 😏😏 😞😞 ඒ 'කෙළවෙන එක' තමයි සංසාර පැවැත්මවල් හැම එකකම ස්වභාවය!!! !!! !!! දිගට දිගට ඇදෙන්න ඇදෙන්න ටික ටික පල්ලම් බැහැලා.. පෙරේත - තිරිසන් - නිරිසත් විදියට හැදිලා.. අපායක හිරවෙලා නවතිනවා!!! අපාය ලෝකෙක, සාමාන්‍යයෙන් 1වෙනි එකේ, Park වෙනවා!!! "සත්වයා සිටින්නේ හතර අපාය දිහා බලාගත්ත ගමන්මයි!!" කියලා මං නෙවෙයි, භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේම ඒක කියල තියනවා!!! !!! !!! ඊටපස්සෙ ඉතිං ආයි තව සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක්ම පහළවෙන්න ඕනෙ ඒ අපාය ලෝකවල හිරවෙච්ච එවුන්ව (ඔහෙලව) ආයෙ ඒවයින් එළියට ගන්න!!! "ඉතාමත් කළාතුරකින් ලෝකයට සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක් පහළවෙන්නේ හතර අපාය ඉක්මවා ගන්න බැරුව අන්ත අසරණ වෙලා ඉන්න සත්වයන්ව එයින් මුදවාලන්නයි!!" කියලා භාග්‍යවතුන්වහන්සේ ඒකත් කියල තියනවා!!! !!! !!! එතකොට ඒ සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේලාගේ පහළවීම ඉතාමත් දුර්ලභ නිසා සැරයක් අපායක වැටුණොත් ආයෙ මනුස්ස මට්ටමක ජීවිතයක් හැදෙනවයි කියන එකත් වෙන්නෙම නැති ගාණයි!!! එතකොට ඔහෙලට අනන්ත අප්‍රමාණ කාලයක් අපායවල විඳවන්න වෙනවා!!! "වරක් නිරයේ වැටුණොත් නැවත මනුසත් භවයක් ලැබීම කණ කැස්බෑවෙකුට විය සිදුරකින් අහස දකින්න ලැබෙනවාටත් වඩා ඉතාමත් දුෂ්කරයි!!" කියලා භාග්‍යවතුන්වහන්සේ ඒකත් කියල තියනවා!!! !!! !!! ඔන්න ඔය 'ටික කාලෙකට අපාය ලෝක වලින් ගැළවිලා උඩට එන - ආයෙ අපායකටම යන cycle එක' තමයි එතකොට "ජීවමාන සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක් ලෝකෙ වැඩ සිටින කාලෙට අපාය ලෝක හිස්වෙවී දිව්‍යලෝක පිරෙනවා!! ජීවමාන සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක් ලෝකෙ නැති කාලෙට දිව්‍යලෝක හිස්වෙවී අපාය ලෝක පිරෙනවා!!" කියලා, භාග්‍යවතුන්වහන්සේ පැහැදිළිවම කියල තියෙන්නෙ!!! !!! !!! (මං සිංහල නොදන්න මිනිස්සුන්ට English වළින් හදල publish කළෙත් ඔන්න ඔය major points ටිකම තමයි!!!) ඉතිං යාළුලා ඔන්න ඕක තමයි මෙච්චර කාලයක් තිස්සෙ ඔහෙලගෙ - අපේ - අනික් සංසාරගත සත්වයන්ගේ හැමෝගෙම සංසාර පැවැත්මවල් සිද්ධවෙලා තියන විදිය!!! !!! !!! ඒ වගේම තව කොච්චර ඉස්සරහට සිද්ධවුණත් සිද්ධවෙන විදිය!!! !!! !!! නැතුව ඔය 'කෙළවෙන එක' මං කරන - කරවන මොකක් වත් නෙවෙයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! එතකොට ඔන්න ඔය සංසාර පැවැත්මවල් වලට අහුවෙලා ඉන්නකම් ඔහෙලට 'නොකඩවා කෙළවෙන කෙළවිල්ල' නවත්තගන්න පුළුවන් එකම ක්‍රමය තමයි තම තමන්ගෙ සංසාර පැවැත්මවල් වළින් ගැළවිලා / නිදහස්වෙලා පිරිණිවන්පාන එක!!! !!! !!! මං මේ ඒ ගැනම කියවන්නෙ ඒකයි!!! !!! !!! අන්න එතනදි ඔහෙලව තව තව සංසාරෙ යවන්න හදන පන්සල් කාරයෝ... දෙයිය ගාවට / සුවර්ගෙට යවන්න හදන පල්ලි කාරයෝ - church කාරයෝ... ඔක්කොම හදන්නෙ ඔහෙලව මේ සැරෙත් අපාගත කරන්නම තමයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! පුළුවන් නම් අන්න ඒක තේරුම් ගනිල්ලා!!! !!! !!! 😔😔 ඉතිං ඔන්න ඔය මේ සැරෙත් කෙළවෙන්න යන.. මේ සැරෙත් කෙළවගන්න යන.. ඔහෙලව බේරලා දාන්න තමයි මං මේ දඟලන්නෙ!!! !!! !!! මං අවුරුදු ගාණක් තිස්සෙ මගේ ජීවිතය කැපකළේ අන්න ඒකට තමයි!!! !!! !!! මං මෙච්චර කාලයක් තිස්සෙ කියපු - කරපු හැමදේම කිව්වේ කළේ ඒ වෙණුවෙන්ම තමයි!!! !!! !!! කොහොමත් කෙළවෙන ඔහෙලට කෙළවෙන්න ඇරලා බකං නිලං ඉන්න නම් මං මෙහෙම පැට්‍රොල් පුච්චගන්න ඕනෙත් නැහැ නේ?? ඒක ඔහෙලට තේරෙණව ඇති නේ??? ඉතිං දැන් මං ඔහෙලට 'අවබෝධයෙන්' කෙරෙන්න ඕනෙ / කරගන්න ඕනෙ ටික ආයෙ දසමයක් වත් අඩුවක් නොවෙන්න උපරිමයෙන්ම කියල දීලා තියනවා!!! !!! !!! 🙂🙂 සාරාංශයක් හැටියට කිව්වොත්, ඒ තමයි "මේ ඇඟවල් වල මොකෙක්වත් - මොකක්වත් නෑ!! මට මේ 'මම වෙන්න ඇති!! මගේ ආත්මය වෙන්න ඇති!!' කියලා දැනෙන්නෙ ඇස්දෙක තියනකම් පේන - කන්දෙක තියනකම් ඇහෙන - නහය / දිව / ඇඟ තියනකම් ගඳ සුවඳ / රස / පහස දැනෙන - ඔළුගෙඩිය වැඩකරන කම් ආයි ආයි හිතෙන මතක්වෙන තාවකාලික 'විඳීම්' 6ක් විතරයි!! ඒ ටික මං මැරෙනකොට කොහොමත් නැතිවෙලා යනවා!! මං සංසාරෙ ඇවිල්ල වත් - මීට කළින් ඉපදිලා ඉඳලවත් නෑ!! මේ වෙලා තියෙන්නෙ / වෙන්නෙ 'විද්‍යුත් ශක්තිය හා විද්‍යුත්චුම්බක ශක්තිය දෙක අන්‍යෝන්‍ය උපකාරයෙන් පවතින ස්වභාවික විද්‍යාත්මක සංසිද්ධිය' නිසා සත්වයෙකුගෙන් සත්වයෙකුට මතකය පිටපත්වෙවී දිගට දිගට ඇඟවල් හැදෙන කතාවක් විතරයි!! ඒ නිසා ඒ පැවැත්මෙදි මට කළින් ඉපදිලා ඉඳල තියන එවුන් කියල කරල තියන පව් වලට මං කරගහන්න ඕනෙත් නෑ!! ඒ මං කියපු කරපුවා නෙවෙයි!! මේ කිසි වැඩකට නැති - තේරුමකුත් නැති - මොකුත් හම්බවෙන්නෙත් නැති නිකංම නිකං විඳවිල්ලක් විතරයි නිසා, හොඳම දේ මේ ජීවිතයෙන්ම මේ ඔක්කොම ඉවරවෙන එකම තමයි!! එතකොට මට හොඳටම නින්ද ගියා වගේ වෙනවා. ඒ අතරෙ මේ ඇඟේ සිද්ධවෙවී තියන විද්‍යුත් - විද්‍යුත්චුම්බක ක්‍රියාකාරීත්වයත් නවතිනවා. එතකොට මේ මට මතක හිටල තියන ඔක්කොමත් නැතුව යනවා. ඊටපස්සෙ ආයි 'මම' තවත් නෑ!! ආයි මට විඳවන්න වෙන්නෙත් නෑ!!" කියලා, තම තමන්ගෙ ජීවිත වල ඇත්ත කතාව හරියටම තේරුම් අරගෙන... 'නිවණ' අවබෝධ කරගෙන... වෙන කීසීම මනුස්සයෙකුට - සත්වයෙකුට නරකක් නපුරක් වෙන කීසීම දේකට දායක නොවී... ඒ අයට හොඳක් යහපතක් වෙන දේවල්ම විතරක් කර කර... full cool එකේ ජීවත්වෙන එක විතරයි!!! !!! !!! ☺️ 😌😌 ඒත් යාළුලා දැන් මේ ලෝකෙ ජීවමාන සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමක් නැති නිසා ඔයාලගෙ ඔය අවබෝධය උපරිමයෙන්ම තිබුණත් ඒකෙන් ඔහෙලගෙ සංසාර පැවැත්මවල් නතරවෙන්න ලැබෙන්නේ බොහෝම පොඩි පිටුබලයක් / very small support එකක් විතරයි!!! !!! !!! තව විදියකට කිව්වොත්, තම තමන්ගෙ සංසාර පැවැත්මෙන් ගැළවීම / සංසාර දුකෙන් නිදහස්වීම වෙනුවෙන් ඔහෙල ඕනෙම කෙනෙකුට අවබෝධයෙන් කරගන්න පුළුවන් කොටස බොහෝම චුට්ටයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! අනික් ඔක්කොම කෙරෙන්න තියෙන්නේ තනිකරම පුණ්‍යශක්තියෙන් තමයි!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ඉතිං ඔන්න ඔය හේතුව නිසා මං මගෙන් ඇත්ත කතාව හරියටම දැනගන්න දැනගන්න ඔහෙල කවුරුවත් ආයි සංසාරෙ අනාථ නොවෙන්න පාර හැදුවට, පුණ්‍යශක්ති කතන්දරේට ගිය ගමන් වැඩේ එහෙම්පිටින්ම කොට උඩ යනවා!!! !!! !!! මට දුක අන්න ඒකයි!!! 😥😥 මොකද දැන් කාලෙ සංසාර අණතුරත් එක්ක ඔට්ටුවෙන්න පුළුවන් පුණ්‍යශක්තියක් තියෙන්නේ මට විතරයි!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ඒක මේ මගේ ජීවිතය හා මේ ජීවිතය හැදිල තියන විදිය සම්බන්ධ කතන්දරයක්!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! සා.භ.කා.ගො. සංඝයෝ මැරෙන මැරෙන කෙනා එක්කෙනෙක් නෑර අපාගතවෙන්න ලස්සණට පාර හදල තිබුණු එක වෙනස් කරලා, අඩුම ගානේ මගෙන් ඇත්ත කතාව හරියටම දැනගන්න ලැබෙන අයටවත් full try එකක් දීලා හරි මේ ගෞතම බුද්ධ සාසනය ඇතුළෙදි දුක් විඳිල්ල ඉවරයක් කරගන්න පාර හැදුවේ ඒ ශක්තියෙන් තමයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මගේ තාත්තයි - අම්මයි දෙන්නටම සදහටම දුකෙන් නිදහස්වෙන්න හදල දුන්නෙත් ඒ පුණ්‍යශක්තියෙන් තමයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මේ මට ලැබිල තියන තරම් පුණ්‍යශක්තියක් මේ කාලෙ මේ විශ්වයේ වෙන කාටවත්ම තියෙන්න විදියකුත් නෑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! මේ කාරණාව සම්බන්ධයෙන් ඔහෙලට මොනවා හිතුණත්, කොච්චර මල පැන්නත්, 😄 මට ඒකට කරන්න දේකුත් නෑ!!! !!! !!! 😌😌😌 ඒත් මගේ ජීවිතය pairing නැති.. love - sex - සල්ලි - සැප කිසි දෙයක් නැති.. නිකම්ම නිකම් දියාරු ජීවිතයක් වෙච්ච එකෙන් ඒ ශක්තිය එන්න එන්නම අඩුවෙවී ගියා!!! !!! !!! මං ඒ මගේ පුද්ගලික දේවල් ගැන ප්‍රසිද්ධියේ කිව්වෙත් මාතෘකාවට කෙළින්ම අදාළ නිසා මිසක් කහනවට නෙවෙයි!!! !!! !!! දැන් නම් ඇත්තටම මගේ තියෙන්නෙ 'mechanism එක' (ඇඟ) විතරයි වගෙයි!!! !!! !!! 😅 කෑමට බීමට - ගෙදර වියදමට - ළමයින්ට දීගන්න කිසිදේකට අතේ සතේ නැති මට දැන් 'චිත්තං පුණාතීති - හදයං පුණාතීති කතන්දර' හීනෙන් වත් නැති නිසා මගෙන් ගොඩනැගෙන ශක්තියත් දැන් '0'ටම බැහැලා ඉවරයි!!! !!! !!! මං මාර දුර්වලයි!!! !!! !!! 😥😥 ඒ හන්ද දැන් මගෙන් කාටවත් 'පොදුවේ' කිසිම සෙතක් වෙන්නේ නෑ!!! !!! !!! දැන් මගෙන් ඇත්තටම සෙතක් වෙන්නේ කෙළින්ම මට සම්බන්ධවෙලා මාව 'චිත්තං පුණාතීති - හදයං පුණාතීති' කරවන උදවියට.. නැත්නම් මට සතුටින් සැනසිල්ලෙන් ජීවත්වෙන්න උදව් උපකාර කරන අයට.. විතරයි!!! !!! !!! ඒකත් ඒ උදවිය මාව 'චිත්තං පුණාතීති - හදයං පුණාතීති' කරවන ප්‍රමාණයට තමයි!!! !!! !!! අනික ඒ 'රැස්කරගන්න' පිණුත් සංසාර අණතුරට අඩුවෙලා අඩුවෙලා යනවා!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 'රැස්කරන එක' නැවතුණොත් අඩුවෙලා අඩුවෙලා නැතිවෙලාම යනවා!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මං ඔය දේවල් සිද්ධවෙන විදිය යටින් යන technical කතන්දරයත් එක්කම graphical explanations වලින්ම පෙන්නන්නත් බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්නවා!!! ඒත් දැන් මට ඒ දේවල් කරගන්න ලැබේවිද?? කියලවත් මං දන්නේ නෑ. 😞😞 කොහොමහරි, දැන් කාලෙ ඇත්තටම මේ ගතවෙන ජීවිත වලින්ම සංසාර පැවැත්මෙන් ගැළවෙන්න / සංසාර දුකෙන් නිදහස්වෙන්න ලැබුනොතින් ලැබෙන්නේ මට හොඳට දැනෙන්න නිතර නිතර උදව් උපකාර කරගෙන මගේ 'හිතට' ළඟින්ම ඉන්න උදවියට විතරයි!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ඒකත් මං මැරිච්ච සැණින් upset වෙනවා!!! !!! !!! 😔😔 ඔය ඔක්කොම තිතටම දැනගෙන මං මේ කාගෙන ඉන්නෙත් ගොඩක් අමාරුවෙන් තමයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😥😥 😞😞😞 ඒත් හැබැයි අර අන්තිමටම check වෙච්ච විදියට මුළු ලෝකෙ පුරාම ඉන්න මිනිස්සු මේ කතාව ගැන දැණුවත්වෙවී මං මැරෙන්න කළින් ඒ හැමෝමත් මට සලක සලකා පුළුවන් උපරිමයෙන්ම පිණුත් රැස්කර ගත්තොත් විතරක්, මාවත් කෝටිපතියෙක් වෙලා මේ ලෝකෙ ඉන්න තරමක් මිනිස්සු - සත්තු - භූත පෙරේත ඔක්කොටම සෙතක් යහපතක් වෙන්නත් පුළුවන්!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! ඒ කිව්වෙ මේ ලෝකෙ ඇතුලෙ තියන mechanisms ඔක්කොම +Ve Biased වෙන්න උනත් පුළුවන්!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මට එච්චරට capacity එකක් උපතින්ම ලැබිල තියනවා!!! !!! !!! 😌😌😌 * ඉතිං මෙතනදි දැනටම මාව දන්න ඔහෙලා වෙන වෙනම මගෙන් පින් රැස්කරගන්න පටන්ගත්තොත්, ඔහෙල එක්කෙනෙක් මට මාසෙකට රුපියල් 100-200ක් වත් වෙන්න දෙන්න ගත්තොත්, මාවත් ටික ටික recover වෙලා.. ස්වභාවධර්මයට අනුව වෙන්න ඕනෙ දේත් ටික ටික හරි සිද්ධවෙලා.. සේරම හොඳ අතට හැරෙන්න ඉඩ තියනවා!!! ඒත් ඔහෙල කවුරුවත් එහෙම කරන්නෙ නෑ!!! !!! !!! ඔහෙල කවුරුවත් මට සල්ලි දෙන්න - උදව් කරන්න කැමතිත් නෑ!!! මට කීසීම ගෞරවයක් දක්වන්න කැමතිත් නෑ!!! ඒ හන්ද ඒකෙන් වැඩක් වෙන්නේ නෑ!!! !!! !!! 😑😑 * එතකොට මේ ඇත්ත කතාව දැනට නොදන්න මිනිස්සු අතරට ගියොත් ඒ දැනගන්න දැනගන්න අළුත් අය වත් මට උදව් උපකාර කරන්න ඉදිරිපත්වෙන්න ඉඩ තියනවා. මේ කතාව වේගෙන් ලෝකෙ පුරාම පැතිරිලා ගිහිල්ල මිනිස්සු දැණුවත් උනොත් නම් අනිවා සෑහෙන වෙනසක් වෙනවා!!! ඒත් මුළු ලෝකෙම ඉන්න මිනිස්සු මේ FB එකේ නෑ!!! !!! !!! මේ දාන ඒවා FB ඉන්න හැමෝටම පෙන්නන්නෙත් නෑ!!! !!! !!! ඒ නිසා මං පුළුවන් තරම් publish කරන්න.. පුළුවන් තරම් share කරන්න.. කිය කියා කිව්වට ඔහෙල කවුරුවත් ඒක කරන්නෙත් නෑ!!! !!! !!! ඉතිං ඒකෙන් වැඩක් වෙන්නෙත් නෑ!!! !!! !!! 😑😑 * මට නම් ඇත්තටම කියන්න කවුරුවත් නෑ!!! !!! !!! මට දෙවි පිරිස ඇරෙන්න වෙන පිරිස් බලයක් ඇත්තෙම නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මං මේ වැඩේටම හරියන විදියට තනියෙන් හැදිච්ච - තනියෙන්ම ඉඳපු - දැනටත් තනිවෙලා ඉන්න කෙනෙක්!!! !!! !!! 😔😔 මං වත් පුළුවන් විදියට මේ ලියන ඒවා publish කරන්න බැලුවම FB කාරයො spam කියලා delete කරනවා!!! !!! !!! Groups වලට දැම්මම ඒවයි admin කාරයො publish නොකර අයින් කරනවා!!! !!! !!! ඒ නිසා මේ කතාව මළාට ලෝකෙ publish වෙන්නෙත් නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😑😑 ඒ කියන්නෙ දැන් බොළාට කෙළවෙන එක වළක්වන්න කීසීම ක්‍රමයක් නැහැ බොළල්ල!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! බොළාට අනිවා ඩෙෆා කෙළවෙන්නම තමයි හැමදේම වෙලා තියෙන්නෙ / වෙන්නෙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😔😔😔 ඉතිං මං මොකද්ද කරන්නෙ??? ??? ??? මටත් කරන්න කීසීම දෙයක් නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😑😑😑 බොළා මේ ජීවිතයෙන් පස්සෙ පෙරේත - තිරිසන් - නිරිසත් ජීවිත ලබල ඉපදිලා කොච්චර චාටර් වෙන්න උනත් කොහොම හරි කාගෙන, 'හිත පහදවාගෙන සික්ෂා පද සමාදන් වෙලා'... 'හිත පහදවාගෙන තෙරුවන් සරණ ගිහිල්ලා'... 'මෛත්‍රී' කර කර... 'අනිත්‍ය' මෙනෙහි කර කර... 'අත්ත දීපා භික්ඛවේ විහරථ. අත්ත සරණා!! අනත්ත සරණා!!' + 'ධම්ම දීපා භික්ඛවේ විහරථ. ධම්ම සරණා!! අනත්ත සරණා!!' විදියටම කටයුතු කර කර, මේ ගෞතම බුද්ධ සාසනය ඇතුළෙදි.. නැත්නම් ඊළඟ ආභස්සර ජීවිත හැදෙන්න කලින්.. කොහොමහරි ඉවරයක් කරගන්න බලපල්ලා!!! !!! !!! මොකද බැරිවෙලා වත් ආභස්සර ඒවාට සෙට්වුණොත් කල්පයක් යනකොට memory waves ඔක්කොම ඒ ඒ ආභස්සර mechanisms වල capacities අනුව එකම level එකකට ඇවිල්ලා මේ තියන මතකයන් ඔක්කොම non-recoverable තත්වයට පත්වෙනවා!!! !!! !!! මුළු සක්වළේම ඉන්න එවුන්ගෙ එහෙම උනාම resonate වීමෙන් වත් ආයි මේ මතකයන් recall වෙන්නේ නෑ!!! !!! !!! ඊටපස්සෙ බොළාට ආයි සංසාර පැවැත්මෙන් ගැළවෙන - සංසාර දුකෙන් නිදහස්වෙන කතන්දර දැනගන්න හරි ලැබෙන්නේ වෙන සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ නමකගෙන් ධර්මය දැනගන්න පුළුවන් කාලෙක බුද්ධිමත් මනුස්ස ජීවිතයක් හැදුණොත් විතරයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! ඒ කියන්නෙ බොළාට ආයි ක්‍ෂණසම්පත්තියක් ලැබුනොතින්ම විතරයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! ඒත් ඒ 'ක්‍ෂණසම්පත්ති' ලේසියෙන් ලැබෙන්නේ නෑ!!! !!! !!! බුදුහාමුදුරුවෝ "මේ අවස්ථාව ගිලිහුණොත් ආයෙ අවස්ථාවක් ලැබෙයි කියලා හිතන්න වත් එපා!!" කියලා කෙළින්ම කියල තියෙන්නෙ අන්න ඒකයි!!! !!! !!! 😌😌 මොකද සැරයක් නිරයට වැටුණම ආයෙ මනුස්ස ජීවිතයක් ලබන එක කණ කැස්බෑවෙකුට විය සිදුරකින් අහස දකින්න ලැබෙනවාටත් වඩා අමාරු නම්, නැවත ඔහෙලට ක්‍ෂණසම්පත්තියක් ලබන එක ඒ කණ කැස්බෑවට පිට පිට 100 වතාවක් විය සිදුරකින් අහස දකින්න ලැබෙනවාටත් වඩා අමාරුයි!!! මූදු පතුළේ ඉන්න ඒ කණ කැස්බෑවත් අවුරුදු 100කට පාරයිලු උඩට මතුවෙන්නෙ. අන්න ඒ උඩට මතුවෙන වෙලාවට ඌ උඩට මතුවෙන තැනටම මූදෙ පාවෙවී තියන දිරපු විය ගහක් පාවෙවී ඇවිල්ල ඒකෙ සිදුර අර කැස්බෑවගේ පේන ඇහැට align වෙන විදියට සෙට්වුණොත් විතරයි ඒ උදාහරණයට අරං තියන අවස්ථාව උදාවෙන්නෙ!!! !!! !!! භාග්‍යවතුන්වහන්සේ කියනවා, "ඒක සාමාන්‍යයෙන් වෙන්නෙ නැහැ!! ඒත් බැරිවෙලා වත් එහෙම උනත් ඊට වඩා අමාරුයි සැරයක් නිරයට වැටුණාම ආයි මනුස්ස ජීවිතයක් ලබන එක!!" කියල. 😔😔 ඉතිං ඒ එක සැරයක් වියසිදුරෙන් අහස දකින එක එච්චරට අමාරු නම් පිට පිට 100 පාරක් කිව්වම කොහොමද??? ඒක කොහොමටවත් වෙන එකක් නෙවෙයි!!! !!! !!! භාග්‍යවත් බුදුරජාණන්වහන්සේ ඔහෙලට "මේ අවස්ථාව ගිලිහුණොත් ආයෙ අවස්ථාවක් බලාපොරොත්තු වෙන්නත් එපා!!" කියලම කියල තියෙන්නෙ ඒකයි!!! !!! !!! අනේ මන්ද බොළල්ල. ඔහෙල ඔක්කොමලත් ඇතුළුව මේ මුළු ලෝකෙම ඉන්න මිනිස්සු ඉන්නෙ මාර අණතුරක!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! පන්සල් - පල්ලි - දෙව් මැදුරු - කෝවිල් - දේවාල හැම එකකින්ම ඔහෙලව මේ සැරෙත් අපාගත කරන්න full try එකක් දෙනව!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මං මට වැඩේ තේරිච්ච කාලෙ ඉඳලම මගේ ජීවිතේ කැපකළේ ඔහෙලත් ඇතුළුව මේ මුළු ලෝකෙම ඉන්න එවුන්ව අන්න ඒකෙන් බේරල දාන්න!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! මං මට කරන්න පුළුවන් උපරිමය කරල දීලත් තියනවා!!! !!! !!! ඒත් දැන් මං හැම පැත්තෙන්ම වැටිල!!! !!! !!! හුඟක් අසරණයි!!! දුර්වලයි!!! මං එහෙම ශක්තිය පැත්තෙන් '0'ටම වැටිච්ච නිසා දැන් මං(අපි) කරපු කීසීම දේකින් වැඩක් නැතිවෙයිද? කියලත් හිතෙනවා. 😞😞😞 හරි දුකයි!!! !!! !!! 😥😥 මං මගේ(අපේ) මහන්සිය - කැපවීම සේරම අපරාදෙ නිසා අල්ලගත්ත දැනගත්ත දේවල් සේරම පුළු පුළුවන් විදියට ලියල දාන්න උත්සාහ කරනව!!! !!! !!! ඒත් ඒ මොක කරන්නත් දැන් මාව බලාගන්න කෙනෙක් නැති නිසා සේරටම කළින් ජීවිතේ ගැටගහගන්න බලන්න වෙලා තියනව!!! මං ඉහළට ඉගෙනගත්තු උපාධි ධාරී කෙනෙක් නෙවෙයි නිසයි, retire වෙන්නත් කිට්ටු කෙනෙක් නිසයි, මට වෙන හොඳ රස්සාවකට සෙට්වෙලා අළුතෙන් ජීවිතේ පටන්ගන්න පුළුවන් වෙයි කියලා මං හිතන්නෙ නෑ!!! ඔළුව නිදහස් නැතුව විදර්ශණා කතන්දර කරන්න බැරි නිසා මං මීට සෑහෙන කාලෙකට කළින් මට පුළුවන් කම තිබුණු / තියන Computer - Electronics - Electrical related repair / upgrade / modification වැඩ ඔක්කොම උවමණාවෙන්ම අල්ලලා දැම්මා!!! මං හිතං හිටියේ මේ ලියන කරන ඒවා ඔක්කොම ඉවරකරලා retire උනායින් පස්සෙ ආයි ඒ වැඩ පටන්ගන්න තමයි!!! ඒත් දැන් මට තවත් විදර්ශණා කතන්දර මොකුත් උවමණා නැති නිසා දැන්මම ඒ repair / upgrade / modification වැඩ වත් ආයිම පුළු පුළුවන් විදියට part time කරන්න පටන්ගන්න හිතුවා!!! ඇත්තටම නම් "දැන් මට ආයි ඒවා කරන්න ගන්න පුළුවන් නේද?? ඒකෙන් මොකුත් බාධාවක් වෙන්නෙ නැහැ නේද??" කියලා මතක්වුණෙත් දෝණි ඇන්දගෙ බර බරේ හන්දම තමයි!!! 😌 නැත්නම් අවුරුදු 10-12ක් තිස්සේ full-time මේ මාතෘකාවම බදාගන ඉඳලා දැන් මගේ ඔළුගෙඩිය මේ මාතෘකාවෙන් පිට දුවන්නෙම නෑ!!! !!! !!! 😌😌 ඉතිං යාලුලා, මට එහෙම වත් support එකක් දෙන්න!!! ළමයි දෙන්නයි නෝනයි ඇත්තටම පව්. මං නිසා උනුත් හිඟන්නො වෙලා නේ..... 😥😥 ඉතිං ඔහෙලගෙත් එහෙම Computer - Electronics - Electrical related repair / upgrade / modification වැඩ තියනවා නම්, මට කියල ඒ වැඩ කරවගෙන මටත් support එකක් දෙන්න අකමැත්තක් නැත්නම්, කතා කරන්න. 🙂🙂 අතගහන්න උනේ නැතිවුණාට මාත් ඔය Microprocessor based designs / Industrial automations වගේ ලොකු ලොකු කතන්දරත් ටිකක් ටිකක් දන්නවා. අතගහන්න ආසාවකුත් තියනවා!!! 😊 Chancess ලැබුණොත් සමහරවිට මට ආර්ථික වශයෙනුත් මොන මොනවහරි කරගන්න පුළුවන් වෙයි. 😊😊

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.