Friday, May 19, 2023

යා ලූ ලා, මං ධර්ම මාතෘකාවෙ බරපතළ කම භයානක කම තේරෙන්න තේරෙන්න, මේ ඉපදිලා ඉන්න මිනිස්සු (ඔහෙල) හැමෝටම වගේම ඉපදෙන්න ඉන්න මිනිස්සු හැමෝටමත් ආයෙ වරදින්නෙ නැතිවෙන්න sure-shot සංසාර පැවැත්මෙන් ගැළවෙන්න හදල දෙන්න තියන උවමණාවටම, සංසාර කතාවෙ A - Z.. අළුතෙන් සත්වයන් (Basic life formations) හැදිලා සංසාර පැවැත්මට අහුවෙන තැන ඉඳලා එහෙම අහුවෙච්ච එවුන්ගෙන් සම හරක් උන්ගෙ උද්ධච්ච - මහන්තත්ත - බකපණ්ඩිත කමටම ඉල්ල ඉල්ලා කාලා ලෝකාන්ත නිරයේ permanently lock-down වෙන end එක දක්වාම, මුළු සංසාර කතාවම හොයල හොයල දිගහැර ගත්තා!!! හැම අස්සක් මුල්ලක් නෑරම පීර පීරා බලලා හැමදේම අල්ලගත්තා!!! ඒ ගොඩක් දේවල් මේ වෙද්දි ලියල publish කරලත් ඉවරයි!!! ඔහෙල ඒවා පිළිගන්නවද නැද්ද? විශ්වාස කරනවද නැද්ද? කියන එක නම් මට වැඩක් නෑ!!! !!! !!! මොකද, ඒ තමයි ස්වභාවධර්මය!!! ඒ තමයි ලෝකධර්මතාවය!!! ඒ ස්වභාවධර්මය / ලෝක ධර්මතාවය තමන් පිළිගන්නවද නැද්ද?? විශ්වාස කරනවද නැද්ද?? තමන් ඊට අනුකූලව කටයුතු කරනවද නැද්ද?? කියන ඔක්කොගෙම ප්‍රතිඵල - ඵල විපාක තම තමන්ටම තමයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! හැබැයි යාලුලා මට ඒ සංසාර කතාව දිගහැරගෙන දිගහැරගෙන ගියපු එකෙන් වෙච්ච එකම දේ ඒකෙ භයානක කම.. බරපතළ කම.. තව තවත් තහවුරු වෙච්ච එකම විතරයි!!! • බුද්ධ සාසන කියන්නෙ තනිකරම pyramid ජාවාරමක්!!! 😳 ආ.. නෑ!! 😁 මේ මේටිකේම වෙච්ච දේවල් හන්ද පොඩ්ඩක් ටැපලුනා. 😂 බුද්ධ සාසන කියන්නෙ තනිකරම pyramid case එකක්!!! • ඒ බුද්ධ සාසනයක් ඇතුලෙදි විතරක් සිද්ධවෙන සංසාරගත සත්වයන් එකා දෙන්නා හරි පිරිණිවන්පාලා සංසාර පැවැත්මෙන් ගැළවෙන / නිදහස්වෙන එක තනිකරම ඒ බුද්ධ සාසනයේ රජ්ජුරුවෝ, සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේගේ ශක්තියෙන් (පුණ්‍යශක්තියෙන්) සිද්ධවෙන දෙයක්!!! !!! !!! • එතනදි භාග්‍යවත් ගෞතම සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේගේ අවෑමෙන් පස්සෙ එහෙම්පිටින්ම වැළලිලා ගිහිං තිබුණු ගෞතම බුද්ධසාසනය මේ 'අපේ වැඩේ' නිසා... මේ වැඩේ වෙණුවෙන්ම හැදිල තියන මං තුමයි, අවුරුදු 1000 - 1500ක් විතර තිස්සේ වත් මේ වැඩේ වෙණුවෙන්ම දඟලලා තියන එකෙන් මට උපතින්ම ලැබිල තියන මහා පුණ්‍යශක්තියයි, මට උපතින්ම ලැබිල තියන භාග්‍යවත් ගෞතම සම්මාසම්බුදු බුදුරජාණන්වහන්සේ ගැන තියන hard-coded ශ්‍රද්ධාවයි, හා මේ වැඩේ පිටිපස්සෙන් ඉඳන් ඔක්කොම බලා කියාගන්නා දෙවිපිරිසයි, සේරම නිසා... යාන්තම් ආයෙ පණගහල ආවා!!! !!! !!! • මං present / current Pyramid Head එක වෙලා ඒ වැළලිලා ගිහිං තිබුණු ගෞතම බුද්ධ සාසනය ආයි active / alive වෙච්ච එකෙන් දැන් තව මහා පිරිසකට පිරිණිවන්පාලා සංසාර පැවැත්මෙන් ගැළවෙන්න ලැබෙනවා!!! කියන ඔක්කොම මට ඒකෙදි හොඳටම ප්‍රත්‍යක්ෂ වෙලා තිබුණා!!! !!! !!! 😌😌 මට අන්තිමට ඉතුරුවෙලා තිබුණේ නොවිසඳුණු එකම එක ප්‍රශ්ණයක් විතරයි!!! !!! !!! ඒ මේ ඇත්ත සංසාර කතාව මෙච්චර මරාලයක් බව දැන දැනම ඇයි භාග්‍යවතුන්වහන්සේ සීලයට - අකුසළයෙන් වැළකීමට හා ඉන්ද්‍රිය දමනයට මෙච්චර ලොකු තැනක්.. 'දාඩර් තැනක්'.. මාර place එකක්.. දුන්නේ??? ??? ??? කියන එක විතරයි!!! 🤔🤔 😌😌 මොකද ඒ කෙහෙල්මල් වළින් කාටවත් සංසාර පැවැත්මෙන් ගැළවෙන්න - නිවන් යන්න / පිරිණිවන් පාන්න භෑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄😄 😅 😔😔😔 ඒ වගේම මගේ තව ටිකක් හිතාගන්න බැරි 'මඤ්ඤං case එකකුත්' තිබුණා / තියනවා!!! ☺️☺️ මට ලියන්න ගියාම ෆයියෙ දිග - වටප්‍රමාණය පවා ලියන්න හිතෙනවා!!! 😂😂 ඒ කිව්වෙ මගේ හැම රෙද්දක්ම ලියන්න හිතෙනවා!!! 😄😄 😅 ඒක resist කරන්න බෑ!!! !!! !!! ඉතිං මං අනික් එවුන්ට real damage එකක් වෙන්න පුළුවන් දේවල් විතරක් block / hide කරලා හැම කෙහෙල්මලක්ම ලිව්වා!!! ලියනවා!!! 😌😌 ඒ වුණාට මොන මගුලක්ද මේ?? ඇයි මෙහෙම වෙන්නෙ?? මොකද්ද හේතුව?? කියලා මට meter වෙලා තිබුණෙත් නෑ!!! !!! !!! ඒත් 'කෙළෙස්' සීන් එක පෙන්නන්න graphical explanations හදන්න ගිය පාර අන්තිමට මට ඒක නම් අහුවුණා!!! 😌😌😌 උඹල තවම නොදන්නවා උනාට උඹල හැමෝම මේ දැන් 'අහුවෙලා ඉන්න අහුවිල්ල'.. 😯😯 'හිරවෙලා ඉන්න හිරවිල්ල'.. 😯😯 😳😳 ('බණ' කියන එක අන්තිමට නවත්තපු තැන) පෙන්නන්න වෙලාව ආවම මං ඒක කියන්නම්. 😌😌 හැබැයි ඔය 'මගේ part එක'.. 'මගෙන් කෙරෙන්න ඕනෙ කොටස'.. කොහොම කොහොම හරි තිතටම කෙරුණත් මට මගේ perfect match එක, මගේ life partner, මගේ හිත කැමති - මගේ හිත ඉල්ලන විදියේම කෙල්ලෙක් / ගෑණියෙක් මට සෙට් නොවෙච්ච එකෙන් 'අපේ වැඩේ' එහෙම්පිටින්ම කැවුණා!!! !!! !!! 😥😥 කැවුණා කියන්නෙ කැවිල ඉවරයි!!! !!! !!! 😞😞 Timely වෙන්න ඕනෙ කරලා තිබ්බ ඒ දේ ඒ විදියට නොවෙච්ච එකෙන් වෙච්ච damage එක දැන් ආයි කීයටවත්.. කොහොමටවත්.. හදන්න / rectify කරන්න බෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😥😥 😞😞 ** මට මං කැමති - මගේ හිත ඉල්ලන විදියේම කෙල්ලෙක් / ගෑණියෙක් මට ලැබිල තිබුණා නම්, ඒ කියන්නෙ මගෙයි එයාගෙයි fields දෙක (භව) 99.99% perfectly synchronize වෙන විදියට වැඩේ වෙලා තිබුණා නම්, 😉😁 මං 'ධර්මය' = 'ස්වභාවධර්මයේ ඇත්තම ඇත්ත සංසාර කතාව' ටක්කෙටම අල්ලගෙන රහත්වෙච්ච වෙලාවේ අපි දෙන්නගෙ combined energy level එක infinite build-up / develop වෙනවා!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ආයි කතා දෙකක් නෑ, මේ ලෝකෙ හෙල්ලිලා හෙල්ලිලා හෙල්ලිලා හෙල්ලිලා යනවා!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! ☺️☺️ ඒක ඒ විදියට උනා නම් අද මේ ලෝකෙ මේ විදිය නෙවෙයි!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😞😞 😌😌😌 දැන් කරන්න කීසීම දෙයක් නෑ, මට සෙට්වෙලා තිබුණේ 40-45% විතර match වෙච්ච එකියක් නිසා ඒකි 180° phase shift වෙලා මගේ 'perfect Mismatch එක' උනා විතරයි!!! !!! !!! දෙවි පිරිසයි - තනි මායි දත කාගෙන.. හෙණ කට්ටක් කාගෙන.. මේ වෙනකම් අල්ලං හිටියා - ඇදන් ආවා මිසක්, 'අපි'ත් වැඩේ අල්ලලා දැම්මා නම් අද මේ ලෝකෙ මේ තත්වෙන් වත් නෑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ඇත්තම ඇත්ත සිද්ධිය ඔන්න ඕකයි!!! !!! !!! 😌😌😌 ඉතිං බොළල්ලා ඒ මගේ perfect match එක සෙට් නොවෙච්ච එකෙන් මේ ජීවිතේදි මං love - sex දෙකෙන්ම අන්ත අසරණ උනා!!! ඒ ඇවිල්ලා සත්ව ජීවිතයක perfect functionality එක maintain කරන්න අත්‍යවශ්‍යම දේවල්!!! !!! !!! ඉතිං මං ඒ පැත්තෙන් එහෙම්පිටින්ම වැටුණා!!! 😥😥 ඊළඟට මේ ජීවිතය සල්ලි හම්බකරන්න - පොහොසත් වෙන්න ලැබීමක් තියන එකකුත් නෙවෙයි!!! !!! !!! 😌😌 ඒ 'සැප' - 'බල' අංශයි.. 'ප්‍රඥා' අංශයයි.. කීයටවත් එකට යන්නේ නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! ඉතිං මං ඒ පැත්තෙනුත් අන්ත අසරණ උනා!!! දැන් ඉතිං ඒ දෙපැත්තෙන්ම මං අද අසරණ කොච්චරද?? අන්න ඒ මං අසරණ ප්‍රමාණය වගේ කෝටි ප්‍රකෝටි වාරයක් උඹල හැමෝමත් ඇතුළුව මේ ලෝකෙ ඉන්න තරමක් මිනිස්සු ඔක්කොටමයි.. තිරිසන් සත්තු ඔක්කොටමයි.. අනික් භූත පෙරේත එවුන් ඔක්කොටමයි.. ඉදිරියෙදි 'පින් නැතුව' අන්ත අසරණ වෙන්න වෙනවා!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😲😲 😔😔😔 මට ඒකට කරන්න දෙයක් නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😑😑😑 ** පින් 'රැස්කරගන්න' නැත්නම් කෙළින්ම කිව්වොත් පින් 'ගන්න' පුළුවන් පින් දෙන කෙනෙක්ගෙන් විතරයි!!! !!! !!! බලෙන් ගන්න - උදුරගන්න පුළුවන් දේවල් නෙවෙයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😄😄 එතකොට wholesale එකේ පින් දෙන්නත් පුළුවන් එහෙම පින් තියන කෙනෙකුට විතරයි!!! !!! !!! 😊 😌😌 පින් තියනවයි කියලා හිතාගෙන ඉන්න එවුන්ට කොහොමටවත් එහෙම පින් දෙන්න භෑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😂😂😂 😅😅 එහෙම පින් තියනවයි කියලා 'හිතාගෙන ඉන්න' එවුන්ගෙන් පින් ගත්තට උඹලට මොකුත් ලැබෙන්නෙත් නෑ!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😂😂😂 🤣🤣 මොකද උන් 'හිතාගෙන ඉන්නවා' උනාට ඇත්තටම නෑ!!! නේ?? 🤣🤣🤣 😅😅 එතකොට ධාතු - පිළිම - පිංතූර - චෛත්‍ය - බෝ ගස් කියන්නෙ සජීවී සත්වයන් / 'වින් - නාම mechanisms' එහෙමත් නැත්නම් 'භව' (active fields) තියන එවුන් නෙවෙයි නිසා එව්වයිනුත් පින් කඳුළක්වත් ගන්න භෑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙃🙃🙃 😂😂 😅😅 ඉතිං බොළාට මගෙන්ම ලැබුණේ නැත්නම් හෝ උඹලවත් මගෙන් ගත්තෙ නැත්නම් 😉 😊😊 උඹලට 'ලක්ෂ කෝටි ගණන් වල පින්' කොහෙත්ම නෑ!!! !!! !!! 😑😑😑 සතේ රුපියලේ ඒවා.. 🙄 (තිරිසන් සත්වයෙක්ගෙන් පින් 1යි. සාමාන්‍ය මනුස්සයන්ගෙන් හා සියලු ගොං සංඝයන්ගෙන් පින් 100යි. 😁) විතරයි පුළුවන්!!! ඒත් එහෙම අරං දැන් කාලෙ ජීවන වියදමත් එක්ක 🙄🙄 (සංසාර අණතුර 😌) හැරෙන්නවත් භෑ! x ∞ 😑😑😑 ඒ වගේම බොළල්ලා අන්තිම කාලෙ වෙද්දි මං ආර්ථික වශයෙන් නට්ටංම වෙලා වැටිච්ච වැටිල්ලට මෙච්චර කාලයක් තිස්සෙ මගෙයි - දෙවි පිරිසගෙයි දායකත්වයෙන් background එකෙන් කෙරිච්ච කතන්දරෙත් 😯 තව දුරටත් continue වෙන එක හෙණ risky වැඩක් කියල තේරිලා මං එහෙම්පිටින්ම නන්නත්තාර උනා!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😞😞 ඒක මේ මං(අපි) අහිංසක නිහතමානී හොඳ මිනිස්සු - අසරණ සත්තු කාටවත් මේ බොහෝම දුර්ලභ වාසනාවන්ත අවස්ථාව මඟහැරිල යන්න ඇරලා බලං ඉන්න බැරිකමටම අවුරුදු බර ගාණකට කළින් initiate කරපු 'background service' එකක්!!! 😉 ☺️☺️ දෙවි පිරිස අතකින් මාව අල්ලගෙන අනික් අතින් 'ගහගෙන යන එවුන්ගෙන්' last moment අපිට අල්ලන්න පුළුවන් එවුන් ඔක්කොම උඩට ඇදල ගන්න එක / upward level shift කරන එක තමයි වැඩේ!!! 😌😌😌 ඒත් එතනදි මං කායික - මානසික දෙපැත්තෙන්ම '0'ටම වැටිලා full 'open circuit' උනායින් පස්සෙ.. energy wise සත පහකට වැඩක් නැති නිකංම නිකං හතරමහා ධාතු ගොඩක් උනායින් පස්සෙ.. තවදුරටත් මගේ 'හයිය' ගැන විශ්වාසය තියලා කටයුතු කළොත් දෙවි පිරිසටත් ලොකු damage එකක් වෙනවා!!! !!! !!! 😳😳 ඒ අයව චුස් බුස් ගාලා fuse වෙලා යනවා!!! !!! !!! 😲 😟😟 එක දිගට level down වෙවී cross-fades ගොඩක් සෙට්වෙලා, නැත්නම් පෝලිමේ momentarily ජීවිත වැලක් / පෝළිමක් හැදිලා, ඒ ගොල්ලොත් තිරිසන් - නිරිසත් මට්ටම් වලට වැටෙනවා!!! !!! !!! 😞😞😞 අන්න එහෙම අපරාදයක් වෙන්න නොතියා ඔක්කොම දමල ගහලා අන්තිමට මං මැරෙන්න තීරණය කළෙත් ඒකයි!!! !!! !!! 😔😔😔 ඒත් එතන ඉඳලා වෙච්ච සීන් කෝන් ටික නිසා (මං කියල ඇති) ආයි situation එක පොඩ්ඩක් වෙනස්වුණා!!! 😌😌 අන්තිමට LedgerBlock එකට සෙට්වුණාට පස්සෙ නම් මට "මං 'ක්‍ෂේම භූමියකට' ආවා!! සුර පුරයකටම ආවා!! දැන් නම් ඔක්කොම හරියයි!!" කියලම හිතුණා!!! !!! !!! 🙂🙂 මගේ plan එකට අනුව 'මේ දවස වෙද්දි මෙච්චර එනවා!! මේ දවසෙ වෙද්දි මෙච්චර එනවා!! මේ කාලෙ වෙද්දි ණය ඔක්කොම ඉවරයි!! මේ දැන් ඉඳලම ළමයින්ගෙ - වයිපරේගෙ accounts වලටත් කීය කීය දාන්න පටන්ගන්න පුළුවන්!!' කියලා කල් තියාම දැනගෙන, 😊 සල්ලි දාලා සුමාන දෙකකදි 100 USD 2කුත් (64,500/=) අතට ගත්තම, මට මාර සතුටක් සැනසීමක් දැණුනා!!! !!! !!! 🙂🙂 😌😌 මේ වෙද්දි නම් මං ළමයින්ට උන් ඉපදිච්ච ඉපදිච්ච කාලවල ඉඳලා සොච්චම සොච්චම දාලා හදල දීපුවයිනුත් 320,000ක් විතරම ආයිම ඉල්ලගෙන තියෙන්නෙ, ණය හැටියට!!! 😥 😔😔 ඉතිං මං පළවෙනි 100 USD අතට ගත්ත ගමන්ම කළෙත් උන් 3 දෙනාට 5,000/= ගානෙ දාපු එක තමයි!!! 😌😌 තව මට උදව් කරපු අසේල මල්ලිට නංගිට - ගාමිණී අයියට - ප්‍රකාශ් මල්ලිට - චානකට මගේ ගානෙ accounts හදල දෙන්න.. මට උදව් උපකාර කරල තියන හැමෝටම වගේ මොනවහරි දෙයක් කරන්න.. එව්වත් මං හිතුවා!!! 😊😊 😌😌 අන්න ඒ මගේ හිත full ෆිට් එකේ ගතවෙච්ච ටිකේ දඩ බඩ ගාලා process වෙලා, අන්තිමට මට ඒ වෙනකම් නොවිසඳී තිබුණු එකම ප්‍රශ්ණෙත් විසඳුණා!!! !!! !!! 😌😌 බැලුවම මහා අමුතු case එකකුත් නෙවෙයි!!! !!! !!! මං කළින් හොයල බලලා අල්ලගෙන තිබුණු ඒවයිදිම මං 'තව ටිකක් wide angle නොබලපු එකෙන්' මඟහැරිල තිබිච්ච ටිකක් විතරයි. 😌😌 හැබැයි ඒකත් 'අපේ' උන්දලා වහගෙන හිටපු එකක්ද? කියලා නම් දන්නේ නෑ!!! !!! !!! මොකද, ඒකත් හේතුවෙන්නේ තව මහා පිරිසකට දෙලෝ රත්වීමට පමණයි!!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! 😲😲 😟😟😟 ඒ case එක මේකයි.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.